Aysbsky hiç salmasın. 21 de detaylıda baş gelişti. 31 e kadar da böyle devam etti ki her işi yaptım, uzun yola çıktım vs her kontrolde baş geliş diyordu doktor. 31 de bir gittim ki dönmüş makat geliş olmuş 😂😂 benim kız yanlış zamanlarda yanlış pozisyonlarda takılıyor. Şimdi bir de normal doğum istersek tekrar dönmesini bekleyeceğiz ki bu yeri daraldıkça zor. Onlar içerde takılıyorlar ya bunu stres yapmayın 🌸