Fatmayildiztepe Merhaba 33+5 haftalik hamileyim persembe gunu erken dogum riskim cikti bu sebeble prosgestan verdi doktor ama vajinadan 🤦🏼♀️Cok zorlaniyorum kullanirken icinizde boyle kullanan varmidur
BBusraa Fatmayildiztepe 12.haftama kadar kullandım. Başta zor gibi geliyor ama İnan hiç değil. Eldiven takıp parmağınla ittir hemen gidiyor zaten fitil gibi ☺️