25+2. haftadayım. Ara sıra olan kabızlık problemi var. Bugün çok zorlandım ve temizlenriken hafif pembemsi bir leke geldi tuvalet kağıdına. Bu bir sorun mudur? Yoksa zorlandığım için olan bir şey mi çünkü gebelikten önce de zorlandığımda olabiliyordu.