Kızlar merhaba 6+1 haftalık hamileyim. tam 7 aydır da burun tıkanıklığım var doktora gıttım mevsimsel alerjı olabılır dedı ve ılk kez boyle bır durumla karşılaşıyorum sprey verdı sadece saatlık etkı edıyordu hamıle kaldıgımdan beri kullanmıyorum ,ınternetten okuduğum bazı yerlerde hamılelık nezlesi mı ne varmıs cunku hamılelıgım basından berı daha fazla olmaya başladı resmen sinirden ağlıyorum sabah uyanır uyanmaz başlıyor ,bu akıntımdan dolayı uykumdan uyanıyorum o derece kötü bir durumdayım ne yapıcam bılmıyorum aynı durumu yaşayan var mı neler yaptınız nasıl geçti