Ygtzynp Kızlar yumrtkama gününü piki gördüm,sonra çatlama oldu silik çizgi.bir hafta geçti yine silik çizgi.hep silik çizgi görünür mü?
2505 Ygtzynp silik çizgi her zaman görünüyor gebelik olduğu zaman adet tarihinde tekrar iki koyu çizgi oluyor diye duymuştum bi ama ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️
arirangg Ygtzynp Yumurtlama testinde silik çizgi hep var canım. Pik olduğunda iki çizgi de belirgin. Bir de ben hamileyken ovülasyon testi yapmıştım o zaman pik çıkmıştı
Orajdagdeviren1 Ben gebeligimi ovu testiyle ogrendim. Soyleki rehli olmam gereken gunlere yakin silik cizgi olmasi gerekirsen iki cizgi de belirgindi o sekil de suphelendim ve reglime bir gun kala ogrendim hamile oldugumu. Suan 26. Haftadayiz 🤭