pinarsabrii İyi geceler kızlar ☺️ Gündüz doktor kontrolümüz vardı, 12+2 yiz. Doktorumuz %80-90 oranında bir cinsiyet söyledi tabi ama ben bilmiyorum anneme zarf ile verdi 😄size fotoğrafları bırakayım🐣 şimdi içim içimi yiyor🫠 Anlayan varsa tahmin alabilir miyim🐣 [https://mutluresim.com/images/2022/08/20/QPga0.jpg](https://) [https://mutluresim.com/images/2022/08/20/QPDQP.jpg](https://) [https://mutluresim.com/images/2022/08/20/QPAuB.jpg](https://)
mucize_bebekk pinarsabrii kız bence yani benim bebişinde görüntüsü bu şekildeydi bizimki kızmış çok benzettim görüntüleri
motherofcats 12+2 de Neşe hanımdan öğrenmiştim bende %80 kız demişti 13+3 te kontrole gittim kesin olsun diye o zaman %100 dedi😬
pinarsabrii motherofcats cinsiyet partisi tarzında bir şey yapalım diyoruz ama daha ne kadar bekleyebilirim bilemiyorum 😄 nasıl kıza mı benziyor erkeğe mi? Sanki erkek gibi geliyo bana da 😄🐣
pinarsabrii mucize_bebekk bende hep en basından beridir kız hissediyorum bakalım insallah öyle olur, sağlıkla gelsin inşallah 🐣