canmyavrum 38+3 teyim bnde tam 38 haftamda çatı muanesi yapıldı 2 cm açıklık var dendi sonra nstde hafif sancı çıktı ertesi gün gel dendi nstye girdm hafif sancı ve yine çatı muanesi yapıldı 3 cm olms dendi . Çatı muanemden sonra benden kanama geldi sonra nişan geldi . Ağrı sızı ne varsa o muaneden sonra oldu. 3 cm açıklık olunca sancı olmayınca pazartesiye kaldı bakalm bekliyoruz bizde 🤗