Herkese merhaba, dün akşam kına gecesinde topuklu ayakkabı gitmistim ve biraz oynadim. Bugun bacaklarimda inanilmaz bir ağrı var. Ağrı ama aynı zamanda acı hissediyorum. Hareket ettiğimde inanilmaz canım yanıyor. Topuklu ayakkabiya ve kendimi yormama bağlıyorum. Bunun için ilaçsiz bir çözümünüz var mi? Daha once de basima gelmişti kas gevşetici ilac içmiştim. Şu an ilaç kullanmak istemiyorum ama yürümekte zorluk çekiyorum. Başına gelen varsa yardımcı olursaniz sevinirim. Teşekkür ederim