Kubruzram 2626 bende de var o ya nasıl yapacak bilemedim bulantida çok az olduğu için genede içiyorum oğluma hamileyken 3 ay bulantidan yatakdan kalkamıyorum 3 ay sigara kullanmamistim ne güzel salak gibi gene başladım çok kızıyorum kendime ama engelde olamıyorum
sliya30 2626 ben bıraktım çok şükür ilk hamililiğşmde de bırakmıştım EMZİRME dönemi bitene kadar içmedim emzirmeye kestim sonta yine içtim 🤣🤣ikinciye hamileyim bıraktım tekrar mecbur EMZİRME bitene kadar içemem yazıktır bebeğe 😭
Hicoss 2626 bende aynı şekil başta baya azalttım günde bi tane. Sonra çevrem ve kocam o 1taneyede laf ettikçe eski içmeme geri döndüm. 3günde 1paket gidiyor :/
Sedaknr Kaç haftalıksın. Mide bulantın başlarsa sigaradan da tiksinirsin. Ben hayatta bırakamam diyordum bi başladı mide bulantım 2 aydır içmiyorum inşallah geri de başlamam.
Damlaranadagtekin İkinci gebeligim bu ikisinde de birakamadim icmeye devam ettim ama en aza indirdim gunde 3 4 besi bile gecmez
cansuturgut Ben ilk 4 buçuk ay mide bulantısından su bile içemiyodum ama maalesef sigarayı bırakamadım
Elifasyaaa Bende hamileliğim boyunca içtim günde yarım pakete yakın içtim bırakamadım malesef 50 gün önce doğum yaptım çok şükür bı sıkıntı olmadı
Serifegg 13 haftalık hamileyim bende bırakamadım günde 3 bazen 5. İçerken vicdan azabı yaşıyor muyum evet ama iredem bu kadara izin veriyor. Şimdi gelirler bebeğini dusunsen icmezsinciler. Herkesin iradesi ayrı. Allah hepimize sağlıklı evlatlar versin🙏
SerraFatih Haftalığım aekadaşta yazmış sudan bile ilk 5 ay tiksindim ama sigarayı bırakamadım. Sanki daha çok aşerdim. Kimse kimsenin analığını gelip burda soegulamasın. Benim doktorum sigaradan daha çok stres sıkıntı etkiler dedi belki bununla vicdanımı rahatlatıyorumdur ama gene de sigara içmeden duramıyorum.
Adeninannesiii SerraFatih bende 36 dayım bırakamadım. O kadar mide bulantılarına tiksinmezlere rağmen insallah bi sıkıntı olmadan gelir bebeklerimiz Allah affetsin çok rahatsızım bu durumdan
Melek_26942694 Bende malesef birakamadim tiksinmede olmadi belki tiksinsem birakirdim😩Insallah bebeklere bi sey olmaz🙏🏻