Sleepless_Mother Tehlikeli birşey değil fakat engellemek adına iğne falan yapıyorlar ertelemeye çalışıyorlar sen kendine stres yapma daha kötü olursun doktorunun dediği gibi dinlen bende 38+3 deyim benim uzun zamandır o baskı var ama bı değişiklik yok şuan