Herkese selamlar sevgiler öncelikle🌸 8 haftalık hamileyim, doktor başından beri iki kese gördü. Bugun yine kontrolüm vardı, yine iki kese var hatta biri bir hafta geriden geliyor, beslenme borusu oluşmuş bununda dedi. 8 haftalık olanın kalp atışlarını dinledik çok şükür bugun. Diğeri için haftaya tekrar gel bakalım dedi. Aynı durumu yaşayan oldu mu? Şimdiden teşekkür ederim hepinize ☺️