mre1630
Benimde öyle tansiyonum gebelik başından beri hiç bir sıkıntısı yok dedi doktorum ben slak gibi bol tuzlu yedim içimi bastırsın tansiyonumu yükseltsin diye kafama göre dün gece tansiyonum bir fırladı burnum kanamasa beyin kanaması geçiriyormuşum bütün gün hastahanedeydim. Bırak düşük olsun yüksek olmasındansa🙏🏻