Esraarif birşey sorabilirmiyim ? Sağlıkçı olarak en doğal hakkım bunu sormak diye düşündüm alınmayın lütfen. Biz burada test sonucu olmadan,yada kandan bakılmadan hamile desek reglisi stresten gecikmiş olabilir,kistten dolayı gecikmiş olabilir ve biz o bayanı umutlandırsak evet bu olabilir desek ve testte negatif çıksak vebal almış olmaz mıyız ?