gizemrdpl Sancım olduğu için 35 de yaptı, 36 da nst de sorun yoktu o yüzden yapmadı, 37 de sancı çıkınca yine yaptı dün. 36. haftada yapması banada biraz erken gibi geldi normal şartlarda 37 den sonra başlıyor neredeyse çatı muayenesi. Benim çevremdekiler sürekli yaptırma çatı muayenesi doğumu tetikler dedi ; ama şükür öyle bir sorun yaşamadım. 35 de falan erken doğum riskim vardı zaten ama 37 ye kadar geldik sorunsuz. 🌸🙏🏼