29 yaşındayım ikinci gebeliğim 39+5teyim. İlk defa diş ağrısı çektim 2 hafta önce 20lik diş ağrısıymış kökü çene kemiğine dayanıp enfeksiyon yapmış. Bir şey yapamazlar diye kaç hafta ağrıyı çekmiştim. En son kafa çene diş ağrısından başımı duvarlara vuracaktım o derece fenaydım.. iki hafta önce dişçiye gittim. Jinekolog onayıyla amoklavin kullandım 3 gün ilk günden ağrımı kesti. 3. Gün de dişim çekildi. Dünya varmış diyorum. Jinekoloğunuz dişçinin neler kullanabileceğini ne ilaç vereceğini her şeyin yazdığı bir rapor veriyor o rapora göre dişçiniz hareket ediyor. Gerçekten dünya varmış diyorum.. Enfeksiyon bebek için daha kötüymüş Allahtan dayanamayıp gitmişim doktora yoksa zehirlenecektik Allah korudu..