Linam2121 Kızlar bebişim acayip gazlı ve gecenin bir yarısı başlıyor bangır bangır ağlamaya . Doktor metsil yazdı ama bir işe yaradığı yok . Sizin memnun kaldığınız gaz için hangi ilaç var ?
suscarparimm Linam2121 Nursey harveys bi gaia ile destekledim ve zeytin yağı ile gaz masajı yaptım youtubede detaylı anlatımı var uygulayın yazdır her gün vücudunu yıkadıktan sonra karnını zeytinyağ ile ovalayıp bu masajı yapın
Deletedmom52620 Linam2121 emziriyorsan kendin kimyon çayı içebilirsin çok rahatlatır birde rezene kullanırsan
KubraUmay_1 Linam2121 zeytinyağıyla topuklarına ve karnına masaj yapabilirsiniz dairesel hareketlerle. Ütüyle bez ısıtıp karnına atletin üstüne de koyabilirsiniz o da işe yarıyor. Bide ben NBL drop diye günde bir defa 6 damla bizde çok işe yaradı içer içmez 5 dakika sonra gazını hep çıkardı size de tavsiye ederim reçetesiz alınabiliyor eczaneden 😌
Asli0611 Kesinlikle sab simplex oğlum için kullanmıştım erkek cocuklarında aşırı gaz olur diyolardı inanmamıştım dedikleri kadar varmışş. şimdi allahın izni ile birde kızım olacak doğmadan önce alınacaklar listesinde
Brc_happy ikizannesiolmak merhaba gaz damlasını kaç kez veriyorsunuz..? Üzerinde 1 ml 15 keze kadar yazıyor 6. Haftaya kadar…ben 4 kez 1 ml veriyorum ama fayda etmiyor 🙄
Derya Linam2121 metsil asla işe yaramıyor ki onun yerine Alle viando’yu öneririm hemde şiddetle hemen etkisini gördüm
ikizannesiolmak Brc_happy merhabalar Ben bu Damlayla tanıştığımda bebeklerim 2,5 aylıktı günde 3 kez 5 ml veriyordum