Derya_gumus canım normalde olabilir bebek büyüdüğü için. ama sen bıdahakı kontrolunde doktoruna mutlaka soyle. İdrar tahlili yaptır hatta. İdrar yolu enfeksiyonuda kasıkta ve belde agrı yapıyor. Ama mide bulantısı da eşlik ediyor bu şikayetlere, sende böle bir durum var mı?. Takip et kendini dinlendiğin halde geçmiyorsa muhakkak git. çünkü bende 20. Haftamda bu şikayetler ile gittim ve apandıst amelıyatı oldum.