Edaecer eğer o sıvı dediğiniz kanama alanıysa çoğu gebede oluyor. Bende de vardı 3 ay sonra geçti.
Bol bol dinlenin ağır iş yapmayın. Doktor iğne yada progestan yazmıştır yada bir sonraki muayene de durumuna yeniden bakmak isteyecektir. doktorunuz ne diyorsa harfiyen uyun.
Sakın moralinizi bozmayın bebek sağlıklıysa her koşulda o engelleri aşıyor 🌸