Balahatunn yanı ben martta yaptırmıstım canım bıde her ozelın fıyatı farklı ben ıkı tane test yaotrdım normalde 2500 tl tuttu ama eşim emniyet personelı oldugu ıcın 1750 tl ye yaptrdık 😌dıger testımıde egıtım arastrmada yaptrmıstım hsg fılmımı yanı genetık testlerımı yapmadılar orda bana en az 2 canlı dusuk dedıler hatta 3 te yapıyoruz dedıler gerek yoktu kendımı yıpratmaya doktorumun oldugugu ozel hastanede genetıklerı yaptrdım