Eflatunpembe Arkadaşlar merhaba, Haftadayım ve sabahtan beri aşırı kanamam var. Bebek iyi ama ben sürekli kan kaybediyorum. Yaşayan var mı bu durumu? Hastanede yatıyorum bu arada
Sedaduru Eflatunpembe çok geçmiş olsun canım benim bende 16. Haftadayım geçen hafta aynı durumdaydım 1 gün yattım hastanede hala kanamam devam ediyor doktorlar yapılacak bir şey yok düşük tehdidi dediler her şey Rabbimden 🙏🏻 Bebeğe baktılar mı iyi mi bebek
Anne4142 Eflatunpembe benimde 30. Haftalarda olmuştu çok yoğun bir kanama değildi ama Dr a gittiğimde kanama odağının nereden kaynaklandığını bulamadılar. Bebek de gayet sağlıklıydı. 2 hafta dinlendim bol su içtim tekrarlamadı bir daha zaten
suscarparimm Eflatunpembe Hastanede tedavi altındasınız değil mi ? Bu durumu burdakiler yaşamış olsada kişiye göre değişir kendinizi etkilemeyin şuan. Tedavinize yoğunlaşıp umut besleyin
Eflatunpembe Anne4142 İnşallah benimde geçer😔 akşamüstü tam kesildi tekrar başladı akşam Nasıl bir sınavım varmış. Bilmiyorum ki😔
Kaahvelii Eflatunpembe Geçmiş olsun canım inşallah durur kanaman bebeğini sağlıkla al kucağına Çok mu yordun kendini neden olmuş kanaman
Eflatunpembe Kaahvelii Sürekli de istirahat halindeydim bulamadılar hala neden. Geçen cumada olmuştu bu sabah sil baştan