Cansusahin05 Kızlar 37 haftalik hamileyim vajinamda değişik Bi agri var aniden sizlama giriyo baskı yapiyo oraya normal mi sizcee
Mouradi Cansusahin05 Bende böyle post açıcaktım aynı durumdayız sızlama iğne batması gibi bi şey oluyor değişik
Semra41 Cansusahin05 bende de var inceden sızılıyor hareketlerı çok baskın leğen kemıklerım açıyor karın derimi arasa öyle bı gelıyor ki patlayacak sanıyorum😬😬
Sehenz Cansusahin05 Mouradi Tugbabzkrt Semra41 ben de post açmaya gelmiştiimm 😂😂 ağrıdan bi sağa bi sola dönüyorum hepimiz doğuma hazırlanıyoruzz geliyor gelmekte olannn
Tugbabzkrt Bende de sanki Bi baskı oluyor anlık sızlama gibi bişey sanki orda bişey patlayacakmış gibi oluyor
Semra41 Cansusahin05 evet büyüyorlar yerlerı daralıyor onlarda bızım kadar sabırsızlanıyor herhalde😁evde esıme sureklı şarkı söylüyorum “bir gece ansızın gelebılır”diye😅😅
Mouradi Sehenz İyi yanlız değiliz o zaman 😅😅 inşaAllah sağ salim kucağımıza alalım hepimiz. Yaa gelsinlerde 40,41 haftaya kadar beklemeyelim 😅
Sehenz Tugbabzkrt ben de çalışıyodum 32de izne çıkana kadar çekmediğim bel ağrısı kalmadı meğersem çalışmaktanmış.. bol bol dinlendir kendini magnezyumunu ihmal etme