Kendimi hiç iyi hissetmiyorum omuzlarım ağrıyor hasta olumca etini bile tutamazsınız ya öyle bir ağrı ve içten içe yanma var ateş gibi kendim doğal yollarla enfeksiyonsa bu ne yapabilirim daha yeni hamileyim ilaç alamam ve korkuyorum bebeğime birşey olur diye