Erva1234 ben ilk doğumum sezeryandı özelde oldum devlet hastanesinden farkı yoktu bunda mecburiyetten devlette olucam Zaten sezeryan ama korkuyorum duyduklarımdan sonda Başakşehir hastanesinin çok ilgisiz olduğunu doktor kalmadığını asistanlarında kötü davrandığını söylediler o yüzden Kanuni’den gün aldım bende ama bakalım nasıl olcak ☹️