Rna İyi aksamlar 5 aylık hamileyim hala bebğimi hissetmiyorum suyumun fazla oldugunu söylemişti doktor onunla ilgisi ne kadardır ? Böyle bi durumla karsılasan varmı acaba
Bsra77 Canım ben 19 hastalığım bende hissetmiyorum doktorum bir aya hissedersin dedi merak etme ilk gebeliklerde oluyormuş.