kalbimdekideniz Kızlar çok şükür oğlumu kucağıma aldım. Ama çok az emiyor sütümde az da olsa geliyor damla damla yani. Mama da vermiyorlar hastanede. Normal mi bu durum. Sarılık olur mu ?
Melekebbr kalbimdekideniz Mama vermeleri gerekiyor bu durumda siz söyleyin çocuğun karnı bir şekilde doyması gerekiyor tabiki emzirme destekli gidersiniz ama mama verilmesi lazım
ipekveatlas iyi de neden hemen mama veresin ki yeni doğmış bi bebeğin midesi minicik damla damla akan sütten anca doyar benimdi öyleudi 3. gün geldi sütüm
kalbimdekideniz ipekveatlas ben korkuyorum doymaz diye onlar normla olduğunu söylüyor bana doymuyor gibi geliyor
Gulcanozzz kalbimdekideniz siz ilk kez emziriyorsunuz doyup doymadığını bilemezsiniz ki az az emiyorsa sık emzirin. Süt geliyorsa mama vermenin bi mantığı yok ki ilk gün dedikleri gibi çok normal az az sık sık emer veya 3 saatte bir dolu dolu emer . Bizde kendi hastanemizde ilk gün vermiyoruz tıbbi bi gereklilik olmadığı sürece.