SerraFatih 36+3 üm hala olduğu gibi duruyor😂 Sizin kaçıncı haftanızda düştü? Benimle aynı olup hala düşmeyen var mı😂
Semra41 SerraFatih benım 31. Haftada düstü sağlık ocagındakı ebe 2.3. Çoğul gebeliklerde göbek daha erken düşer dedı
okunmusciklet SerraFatih 30 haftalığım neredeyse 2 haftadır düşük diyebilirim 🥺 ama ilk gebeliğim de de böyleydi sanırım genetik
ipekveatlas SerraFatih 40+2 de doğım yaptım. bebeğim kanala bi türlü inemediği icin göbeğim de düsmemisti. suni sancı alınca girdi kanala sıpa
Justmom ipekveatlas hüç açılmanız varmıydı suni sancı almadan önce bende 40+4”3 te suni almak istyorum doktorumda önerdi ama açılma yokken verilince ilerlermi acaba
Rymeysabulutt Benim karnım hamileligimin başından berri hep düşük tü ama bebeğim hala donmemis 36 haftalık olduk
ipekveatlas Justmom 1cm acıklığım varla yok arasıydı asla ilerlemedi 2 gün boyunca suni sancı aldım zooorrla açıldı zorrrla doğurdum.. bebeğim iri olduğu icin baskı yapamadı ve acıklık ilerlemedi
Rymeysabulutt SerraFatih 2 hafta sonra kontrole gidecem 2 haftaya döner dedi aslında çok hareketliyim hergub düzenli yürüyüş yaparım yani benimde aklımı kurcaladi böyle olunca
Justmom ipekveatlas 2 günmü 🙄ben bir kaç satte gelmesse sezeryana dönerüm diyordum 2 gün falan olsa dayanamam herhalde inşallah sonu sizinki gibi güzel olur
SerraFatih CananDuru doğum kanalına girmeye başladığı zaman aşağıya doğru bebek daha çok baskı yapıyor. Yani şöyle benek aşağıya rahme doğru iniyor ve gözle görülür şekilde belli oluyor
Irem88- SerraFatih benim hep düşüktü göbeğim zaten bebeklerimi kasıklarımda taşıyorum bu sebeplele 2 3 hafta erken doğuyorlar
SerraFatih Rymeysabulutt yani sonuçta her hamilelik bir değil takma kafana canım son anda bile dönen var
SerraFatih CananDuru benimki de döndü ama aşağıya inmiyor kanala girmiyor. Sıcaklarda da hiç çekilmiyor bazen hamilelik. Bir an önce bitsin istiyorum😭