90Gulsen90 yaptirmayacaktim ama sonradan yaptirma kararı aldım iyiki yaptırdım temiz çıktı ve içimde kalmamış oldu ama aynı gün muayene olmaya gelen hasta odadan ağlayarak çıkmıştı günde 5 kez ölçüm yapıyor ve tansiyonu birden fırlamış şeker yüklemesi yaptirmamis halbuki şekeri varmış şuan erken doğum riski var ben daha bugün yaptırdım sonuçlarım temiz geldi hiç oyle evham yapacak ve abartılacak bir durum değil alt tarafı fruko gazoz gibi birsey onu içiyorsun hiç yoğun birsey de değil ne mide bulantısı ne baş dönmesi hicbirsey olmadı çok rahat geçti bitti