Kızlar merhaba 5+5 günlük hamileyim henüz kontrole gitmedim randevuma 1 hafta var aklıma takılan bir konu var bugün tartıya çıktığımda daha şimdiden 2 kilo aldığımı gördüm ilk hamileliğimde ilk üç ay hiç almamıştım ve herkes karnımın biraz belli olduğunu söylüyor yani acaba ikiz olabilir mi ikiz anneleri siz böyle durumlar yaşadınız mı ??