Merhaba arkadaşlar
Regl tarihim 14 temmuz
İlk beta 17 ağustos 342
İkinci beta19 ağıstos 743
Sizce bu artış normal mi kafam çok karışık sizlerde nasıldı yardımcı olurmusunuz çok endişeliyim bir defa boş gebelik yaşadım yine aynı olur mu korkusundayım 😔 haftam 5+1