Mucizem_00 _Gulcan_ 2 günde 2 katın cıkar beya hcg ona göre kimyasal Bi gebelik mi değil mi anlaşılıyor
tazecikannee Bende 3 haftalıkken 157 beta çıkmıştı doktorum gayet iyi dedi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
_Gulcan_ Benim değerim normal mi peki daha önce dış gebelik yaşadım tüpüm alındı korkuyorum o yüzden 😔
Mucizem_00 _Gulcan_ bebegm takip et düzenli artarsa 2 güne Bi beta hcg ozmn normal Bi gebelik denilebilir korkma
Sultttt 15 ağustosta 290 16 ağustosta 531 beta çıktı 17 sinde doktora gittim haftaya ultrasonda görünce söyleyebilirim haftasını dedi o zaman ben kaç haftalığım kızlar