Kızlae normalde son adet tarihime göre 37+3 üm, ama bugun doktor sekretere degısık degısık sayılar soyledi amp filan tam hatırlamıyorum 35+1 ikinciye 35+6 sondada 36+4 dedi , 2960 grammıs bebegim boyuda uzun , dedim gelişim geriliğimi var boyle cıkıyor hayır dedi iyi bebek 2500 den sonrası saglıklı kabul edılir dedi , 2 hafta once gttiğimde 35 haftalıktı , ama yine aynı anlayamadım gitti , 2 gafta sonra tekrar gel dedi , ilk oglumda hc boyle seyler yasamadım , bunda ya geri hep , ama adetlerim duzensizdi , olmuyordum yada arada bi oluyordum , birde dogum baslaması için neler yaptınız ?