Hayırlısıyla kucağına al inşallah gülüm 🤲 dualarimdasin öncelikle aynımı bilmiyorum ama benim oğlumda 11 gün kaldı kuvezde nefes alamiyordu kordon dolanmisti karnına 2 tur yani bende çok ağladım sütüm bile inmedi ama inan üzülme geçiyor yani süt vermeye çalış bebeğine odaklan