Birminikcivciv nerden baslasam da nasil anlatsam…
Gebeligimin basindan sonuna kadar sürekli kanama yasadim. Kanama oljyor doktora gidiyoruz ilac igne veriyorlar gonderiyorlar. Geceleri sabahlara kadar erken dogurdugumu dusuk yaptigimi bebegimin kucagimda öldüğünü neleri neleri gordum gece gördüğüm ruyalardan
dolayi sabah uyaninca yaptigim hic bir isten keyif alamadigim gunler, ustune 5 ay boyunca cektigim bulantilar kusmalar, doktorun ikinma dediginde benim bulantidan ogure ogure farkinda olmsdan ikindigim gunler… 28 haftalikken nst de cikan sancilar, 32 haftalikken suyum geldi kullandigim ilaclar iğneler, igneden korkan ben nerdeyse hergun farkli bir sebeple igne yiyordum. Sıfıra düşmüş cinsel hayat yuzunden acaba esim veni sevmiyor mu diye girdigim tripler, aglama krizleri dogum baslamis, bebek kanala yerleşmiş surekli bunlari duymak sonucunda aglaya aglaya gezdigim hastaneler, gitmedigim doktor kalmamisti. Bu halde koca bir 39 hafta gecirdim 39 haftanin sonunda suni sanci alip dogumu baslattik, 9 saat sanci cektim bana bu kadar cektiren surekli gelmek icin acele eden minik adamim gelmek istemiyordu 🙄🙄🙄 acilma 3 cm ken 1 e dusmustu bunun sonucunda sezaryen karari aldik, 1 saat icinde sezeryan oldum. Bebegim gayet saglikli bir sekilde dunyaya geldi, stres, üzüntü, en ufak bir hareket bile tetikleyebiliyor, mumkunse bolca dinlen, stresten uzuntuden uzak dur ilaclarini ignelerini aksatma doktorunu iyi sec gozun kapali guvenebilecegin biri olsun… insallah seninde vaktinde dogar, herseh rabbimin elinde bolcaa dua sabir ve şükür ile rabbim yardimciniz olur eminim ❤️🌿🌿 saglicakla kalin❤️❤️