Ballkusum_33 ben doktora soyledim, usm ‘de Sinfize bakti (turkce adinin boyle oldugunu ve ya olmadigini bilmiyorum) aralanma yok, 9 mm normal
Dedi. 10 mm kadar normalmis dedi. Bende problem yok diye cok da sorgu sual etmedim😃 su anda 32.haftamdayim 1-2 hafta once agrilarim daha coktu, geceleri artiyordu uzaninca geciyordu. Su anda azaldi ama hala var. Kemikler kendini doguma hazirliyormus. Siz yine de doktorunuza sorun usmda bakarken baksin, cok da sorun degil🥰