Şimdi doktor dan geldik şuan 37+1 iz 9 gün önce 2900 idi bugün 3.500 çıktı doktor tedirgin oldu gizli şekermi var acaba diye bir anda çok almış dedi böyle bir durum yaşayan varmı şeker ölçüm cihazı aldık şeker ölçümü yapicaz
Normal doğum çok istiyordum bu şekilde skntiya girdi gibi