gulsah_12 Kızlar bunu kullanan varmı memnun olan normal permatık gıbımı çıkartıyor bide ne kadar sürede çıkıyor
Biroglanannesiii gulsah_12 Canım ben bacaklarıma kullanıyorum biraz daha geç çıkarıyor evet ve diğer jiletlere göre kesme tahriş etme yapmıyor yumuşacık yani tertemiz yapıyor
Mlkysf gulsah_12 bende çok övüldügü için aldım 120 tl verip tek farkı jellerinden dolayı tahriş yapmıyor ve kolay alınıyor suyla birde alınca daha yumuşak bir his bırakıyor ciltte normal permatik gibi değil ama geç çıkardığını düşünmüyorum yani bende öyle olmadı belki kişiden kişiye değişir
Gmzbiri gulsah_12 çok güzel bi jilet. Permatikler gibi tahriş falan etmez, kesmez, pürüzsüz, yumuş yumuş olursunuz👍🏻👍🏻senelerdir kullanırım çok memnunum. Bunun diğer jel barlı versiyonları da çok güzel. Jilet sonuçta tabi ama diğerlerinden daha geç çıkırıyo
gulsah_12 Biroglanannesiii bi iki hafta kadar gec cıkıyormu acaba bende bacaklarım için istıyorumda doğuma temız gıtmek için 🙈
gulsah_12 Biroglanannesiii ya bişe sormak istıyorum ben bundan aldımda kullandım acayıp kaşınıyo afedersınız acaba normalmı ya bacaklarım daha dün aldım sanki çıkıyomuş gıbı bi hismi ne değişik bişe ya
Biroglanannesiii gulsah_12 Doğuma gitmeden önce aldım 2 hafta oldu canım tek tük anca çıkıyor ama bu vücut tipiyle değişir mi bilmiyorum ben de az çıkıyor ama tabiki de seni bilemem
Biroglanannesiii nilsmomy Var var tabiki de sürdüğün an da hissediyorsun hissetmiyorsun bile aldığını
nilsmomy Biroglanannesiii bi bakayım bende ağda kullanamıyorum alerji yapıyor evde lazer yapıyordum ama hamile kalınca mecbur bıraktım jilete kaldım sonunda😂
Biroglanannesiii nilsmomy Peki evdeki lazer makinaları işe yarıyor mu ben de alıp evde uygulamak istiyorum ama güvenemiyorum
nilsmomy Biroglanannesiii ben 1 yıl kullandım ilk 3. Aydan sonra etkisini görmeye başladım 6. Aydan sonra tuylerim neredeyse çıkmıyordu. Sonra zaten hatırlatma rötuşu yapıyorsun mesela 3 ayda bir falan o süreçte çok çok iyidi hiç çıkmıyordu tabii bikini de işe yaramıyor ama geri kalan her yerde işe yarıyor. Ama bırakınca maalesef eskisi kadar olmasa da yarı yarıya bütün tuylerim geri geldi yani mutlaka 3-4 ayda bir hatirlatma rötuşu yapmak gerekiyor yoksa bütün etkisi gidiyor🥲 doğumdan ve emzirme sürecinden sonra tekrar başlayacağım inşallah bir diğer iyi yönü de bu yıllarca kullanılabiliyor 🤌🏻🤌🏻
Nskyhn Biroglanannesiii evet benimde evde lazerim var çok memnunum. Daha önce lazere gitmiştim tabi. Onun üstüne aldım. Çok geç çıkarıyor sonra çıkarmıyor arada atış yapınca yetiyor
Biroglanannesiii Nskyhn Bakalım canım alayım bir deneyeyim seyrek çıkıyor ben de diye hiç lazere ihtiyaç duymadım ama keşke yaptırsaydım diyorum valla
nilsmomy Biroglanannesiii yok bikiniye işe yaramıyor yılmadan 1 yıl denedim üst tarafında işe yarıyor yarı yarıya ama altlarda hiçbir etkisi yok maalesef 🥲
Nskyhn Biroglanannesiii ya evet ama gebelikte yine çıkıyor zaten ben de o yüzden aleti almıştım öncesinde sonrasında kullanırım diye. Bı de benim bikini de üst tarafı Tamamiyle bitirdi hiç çıkarmıyordu altlarda ise çok geç çıkıyordu bence evde rahatlık ya