Derinderin946 20 haftalık hamileyim daha önce düşük tehlikem olmuştu ilaç kullandım. Ağrım falan yok ama bugün kırmızı renkte akıntı geliyor pıhtılı acaba yaşayan var mı ilk hamileliğim