Ayferzeynep bende 26 haftalık hamileyim bendede oldu.Doktorum ilaç verdi onu kullandım ve günde 4 litreye yakın su içiyorum.hergün iç çamaşırımı değiştiriyorum.Eğer evde çift lavabo varsa sizinkini kimse kullanmasın biz öyle yapıyoruz ve sürekli temizliyorum.Birde bende protein pozitif çıktığı için hergün tansiyonuma bakıyorum 14/9 olursa hemen gel dedi doktorum şükür şimdilik yükselmedi.1 hafta sonra tekrar idrar tahliline gidicem bakalım ne olcuak sonuç