Elly20 Kızlar 37. Haftada planlı sezeryan olan var mı? 36′dayım, yarın doktor kontolüm var ve 2 gündür tansiyonum cok yükseliyor. Umudum haftaya doktorumun gün vermesi:( Haftada 2500kg dı bebeğim, 30′da ciğer geliştiricide olmustum
AlmilaMomm Elly20 Ben olucam inşallah 🙏 plesanta total previa olduğum için doktorum riskten dolayı beklemek istemiyor 31 haftalıkken sancım oldu hastanede yattım 1 gün o yüzden erken doğum riskim oluştu nasipse 1 eylül sezeryan günü aldık tam 37+0 oluyoruz inşallah kızım bekler o zamana kadar 🙏
Ahsenmom Nilasya12 Neden erken oldu acaba bir mahsuru yoksa? Kaç kilo doğdu,solunum sıkıntısı yaşadi mi? Özür dilerim çok sordum ama 32. Haftada bir kanamam oldu şuanda 34 deyim. Korkuyorum bende erken olur diye
Nilasya12 Elly20 cok şükür iyiyiz sadece ben biraz zorlandım ilk gece Ağrı’dan dolayı ama ilaç verdiler rahatlattı biraz bol bol yürümek gerekiyor yatmaya alışınca beden kalkarken biraz can acıtıyor ☺️ Onun dışında cok şükür bebeğimde bende iyiyim hic bi sıkıntımız olmadı ☺️☺️
Nilasya12 Elly20 cok hareketli bi bebekti 32 den beri kasılmalarım başlamıştı erken geleceğinin sinyalini doktoruma verdi hazırlıklıydık açıkçası gebelik açısından sıkıntı yasamadık sadece bebis durmak istemedi ☺️
Nilasya12 Ahsenmom herhangi bir sorunumuz yoktu canım cok hareketliydi gece gündüz durmuyordu ve kasılmalarım başlamıştı hazırlıklıydık 36 da bekliyorduk bir hafta erken geldi solunum sıkıntı yaşamadı cok şükür yanıma verdiler direkt 2500 kg doğdu☺️
Ahsenmom Nilasya12 maşallah çok sevindim 🌸 hayırlı, sağlıklı, mutlu uzun ömürlere inşaallah bebeğinle💖