ceren8 Merhaba Bu sabah uyandığımda iç çamaşırımdı kahverengi leke gördüm. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? Biraz da bel ağrım var. Açıkcası çok ağrısız sızısız hamilelik geçiriyordum ama. Yarın sabah doktor randevum var.
Shylaa ceren8 ben de de oldu doktorum rahim büyüdüğü iÇin akıntı ile kan da gelebilir enfeksiyon varsa demişti bana öyle bişey olabilir çok değilse yarın doktorunuza sorun kontrol edin sürekli
berfin_21 Doktorunu ara ya da fazla değilse yarın kontrolde öğrenirsin inşallah kötü bir şey yoktur 🙏🏻