Kızlar bugün rutin muayenem vardı. Her şey yolunda çık şükür. Doktora da çok uzun zamandır kahverengi leke de gelmiyor dedim hatta. Hastaneden çıktım, 7-8 saat içinde iki kere kahverengi leke geldi.
Ne yapmak lazım sizce? Bebişin hareketlerini de hissediyorum ama korktum da bir yandan :(