yarenscskn Kızlar 7+1 haftalığız mide bulantım çok aşırı olduğu icin prilama basladım ama başladığımdan beri sürekli uyuşukluk sürekli uyku hali ve halsizlik halindeyim bu durumu yaşayan var mı psikolojim bozuldu artık
Minikoanne yarenscskn bnde kullandım ama o uyku halsizlik hamilelikten oluyor o haftalar normal böle hissetmen. Gece yatarken iç 2 tane bn öle yaptım
Cgdm34 yarenscskn canım o durumları sen hamilelıkten dolayı hıssedıyorda olabılırsın bende kullandım mıdemı yatıstıran tek seydı dıyebılırım inşallah gececek bugunlerın merak etme 16. Haftadan ıtıbaren mıde bulantıları duzelıyor 🌸
Sedaknr yarenscskn ahh ahh 6. Haftadan beri kullanıyorum şimdi 14 hafta oldu ve gece gündüz uyuyorum. Boşver sende uyu doğurunca uyuyamayacaksın zaten 😂
Melikemercimek Ben sabah namazından sonra içiyorum gece içince faydası olmadı sabah uyanınca içince de dediğin gibi uyku yapıyor en güzeli beş gibi içmek