Demettello41 Alıkahya cocuk hastenesıne gıdıp memnun kaldığınız doktor var mı hanımlar 39+2 yım ama artık sureklı dogumhaneye gonderıyorlar doktora randevu almak ımkansız 15 günde bır ancak
Bellks Demettello41 ben cengiz beye gidiyorum çok iyi bi doktor ama oranın acilini hiç beğenmiyorum Allah düşürmesin azarlıyorlar düzgün ilgilenmediler
Justmom Kesinlikle mehmet bekir tuğrul tek geçerm çok ilgili güler yüzlü anlayışlı açıklayıcı herşeyiyle çok iyi