Kızlar 37+1 haftalığım son 4 gündür iştahsızlık karın sertliği bide hep büyük tuvaletim gelıyomus gibi sma gelmıyor yarın gün alıcam sezeryan için korkuyorum önce gelicek dıye ilk doğumum erken oldu sancı su gelmesi vs yaşamadım şimdi bi ağrı toplanma oluyor ama sancı mı anlamıyorum nst ye girdiğimde sancı bi kere çıktı