QUEEN088 Kızlar orjinali amerikadan gönderiliyor.Hiçbir ters etkisi yokmuş diyorlar ve gebelerde kullanabilirmiş 5 yıl kullanılıyor.Bu ürünü kullananız varmı?Memnunsunuzmu?
QUEEN088 momstwogirl evet yaaa çok parlak oluyo😍ve jilet gibi rahatsız etmiyo.Yani gebeler için kurtarıcı
momstwogirl Asasasas evet kökünden almıyordur ya lazer ya ağda kıl köklerini tam alan sadece o anlık kurtarıcı 1 hafta sonra tekrar sil baştan
mysweetbabyy QUEEN088 jilet gibi çıkarsa da bence jiletle gibi tahriş etmiyordur en azından ben bacaklarımı jiletle alınca hep kanıyor 1 gün hep kaşınıyor yanıyor berbat bir his
momstwogirl QUEEN088 arkadaşın dediği gibi zımpara gibi kökten alsa çok iyi 1 haftalık etkisi var yok arası hatta epilasyon aletleri var zımpara şeklinde aslında onlardan da temin edebilirsiniz.
QUEEN088 mysweetbabyy aynen bendede kanama kaşınma hatta ben kremler skrab felanda kullanıyorum.Bunu alıp denemek çok istiyorum.
egesmommm mysweetbabyy duşta köpükle alınca tahrişi azaltıyor ve normale göre daha az kaşıntı yapıyor denemediyseniz bir de öyle deneyin isterseniz. Yoksa evet kaşıntısı tahrişi mahvediyor insanı 🤦🏻♀️
QUEEN088 momstwogirl Epilasyon aletde varım evde ama onun acısını bile kaldıramıyorum.O yüzden bunu çare olarak gördüm😥
momstwogirl QUEEN088 törpü gibi benim dediğim 3 başlıklı oluyor hiç acıtmıyor oda aynı böyle anlattığın gibi onu demek istiyorum braun var galiba hatta bir tanıdığım lazere giderken onunla törpü yapıyor traş makinesi gibi de başlığı var