Gamzemree Merhaba sevgili anneler 6.ayimdayim ama midede ve boğazda inanilmaz bir yanma oluyor böyle olan var mı nasıl geçiyor neler geçirir ilaç kullanmak istemiyorum yardımcı olursanız memnun olurum:)
Damla1995 Gamzemree ayni durum bendede var bugun bastirdi ozellikle. Onceki hamileligimdede yaptigm gbi falım sade sakiz cigniyorum iyi geliyo bi dene istersen.
Mlkysf Gamzemree benimde çok oluyor bu ara soğuk salatalık ve soğuk süt bana çok iyi geliyor anında kesiyor
Gamzemree Deleted4445656 bebeğe herhangi bir zararı var mı aciksasi pek ilaç kullanma taraftarı değilim kronik kurdeşenim var ve maalesef gebelikte daha da kötüye gitti hastalığım mecburen ilaç içiyorum onun için daha başka ilaçlar içmek istemiyorum ama bizim gibi aynı durumdan muzdarip olanlar yorumunuzu görebilir teşekkür ederim ☺️
Deleted4445656 Gamzemree kesinlikle bi zararı yok internetten bakarsanız hamileler kullanabilir yazıyor zaten eczaneden alırken yine danışın tabi 🌸
FiruzeAlagoz1207 Gamzemree dün bi tane havuc yedim çok işe yaradı gerçekten bende de oluyor çok kötü 😭 Salatalık ve sütte benim mideme dokunuyor maalesef
Momy_eyyuptalha Gamzemree dün gece mahf oldum bir türlü uyuyamadım 🤦🏻♀️ çok kötü ya soğuk süt iyi geliyor bende öyle oldu mu soğuk süt direk içiyorum şurup ta var geçmediği de şurup içiyorum
Gamzemree Momy_eyyuptalha bugün ayni durumdayım soğuk süt içtim bende şimdi soğuk sütü öneren çok var ya bakalım
Aysunturhan Bende de durum aynı 37 haftalık olduk ama hala geçmedi. Sakız, soğuk su, soğuk salatalık benim tek çarem limonlu soda oldu. Allah yardımcımız olsun. Sağlıkla alalım inşallah kucağımıza minnakları