iremuhammedd blackberry118 tabiki de yaptırıyor geçen hafta bi tanıdığım fethi beyde normal dopum yaptı
blackberry118 iremuhammedd gercekten mi nasil yakininiz memnun kalmis mi ben bingolden gidecegim. Burada hastane ortamlari çok kötü. İcimi rahatlatacak bir doktor bulmam lazim 34. Haftaya girecegim yakinda.
blackberry118 iremuhammedd Burad normal dogum yapanlar 30 dikisle falan cikiyor hastaneden 40 gun yuruyemiyorlar cok korkuyorum o yuzden.
Aryaser iremuhammedd kacinci haftada normal dogum oldu acaba doguma fethi bey giriyor degil mi birde gunduz mu oldu gece mi benim de dogum 1 hafta icinde cok heycanli ve tedirginim yardimci olursaniz sevinirim