suscarparimm nilindunyasi1 3 sene kullandım gözümde kirpik kalmadı çıkardım 1 sene toparlanmasını bekledim 😂
Saylikesma nilindunyasi1 bende lifting düşünüyorum ama kimyasal yaptırma diyorlar bilemiyorum kararsızım