Semakeles61 Tüp bebek yaptırdım 10. Günüm bugün betam 25 çıktı düşük bir değer geldi bana acaba tüp bebek yaptırıp düşük çıkıp yükselen oldu mu
Fatma-onal Semakeles61 önemli olan ilk değer değil ki 2 günde bir 2 katı artması Allah gönlüne göre versin inşallah tutunur 🙏 Allah emeklerinizi boşuna çıkarmasın
Semakeles61 Feridece28 maşallah hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun benimkide inşallah erken döllenmedir