kubr_pak Çok şükür bende sağsalim evladımı kucağıma aldım 🤗 Biraz solunumunda sıkıntı olduğu için yenidoğana aldılar ama çok şükür ikimiz de iyiyiz 🤲🏻🌸
kuzucumoglum kubr_pak gözün aydın canım bebisin de selametle kendini toplasin hemen gelsin kucağına ☺️
Kubrakopuz53 kubr_pak Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip eylesin inşallah.🍒 Kaçıncı haftada doğum gerçekleşti? Kaç kilo doğdu?
hhacerozer suscarparimm ayy dayanamayıp yorum yapcam kız her posta giriyorum her postta mı olur ya her postta senin yorumun 😂😂çıkmıyo musun uygulamadan hiç :))
Kubrakopuz53 kubr_pak Maşallah Geçmiş olsun 🌸 haftasına göre kilosu güzelmiş benim bebekte minyon diyorlar beklemedeyiz bakalım hayırlısı..